تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۲۷۰۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۹۱ مصوبه برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۹۱ مصوبه برای حل مشکلات ۸۹ طرح و واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور مهرابی «معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری»، نویدی «مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری»، مروجی فرد «رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان»، برخوری «رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان»، کلانتری «رئیس شعب بانک کشاورزی جنوب» و همچنین تعدادی از مسئولین و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: در این جلسه مشکلات ۸۹ واحد صنعتی و معدنی و کشاورزی در جنوب کرمان بررسی شد.

وی افزود: بیشترین موارد بررسی شده در جلسه در خصوص طرح‌های صنعتی و معدنی شامل مشکلات پیش آمده اداری با ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه‌ای بوده و در حوزه طرح‌های کشاورزی نیز مشکلات بانکی و بدهی‌های معوق طرح‌ها بیشترین موارد مطرح شده می‌باشد.

مروجی فرد تصریح کرد: جهت رفع مشکلات طرح و واحد‌های مذکور، ۹۱ مصوبه با هماهنگی اعضا جلسه تصویب شد.

وی گفت: از این تعداد مصوبه، ۸ مصوبه مربوط به طرح‌های صنعتی و معدنی و ۸۳ مصوبه هم مربوط به طرح‌های کشاورزی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین ضمن تشکر از همراهی مسئولین دولتی در استان تاکید کرد: بزرگترین راه حل فقر اقتصادی و کمبود اشتغال و بیکاری موجود در جنوب استان، حل مشکلات واحد‌های تولیدی می‌باشد که این مهم نیازمند هماهنگی و تلاش بیشتر مسئولین دولتی بوده تا ان شا الله شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع معضلات و مشکلات این منطقه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده