تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۲۷۱۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فهرست زمین و ساختمان ۱۰ شرکت مطابق مصوبه سازمان بورس منتشر شد

‌می‌متالز - ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی طبق مصوبه جدید سازمان بورس، نخستین فهرست زمین و ساختمان را منتشر کردند.

به گزارش می‌متالز، ۱۰ شرکت سرمایه گذاری بهمن، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن، پاکسان، گلتاش، سالمین، گروه صنایع بهشهر، لعابیران، بورس انرژی، صنایع لاستیکی سهند و سرمایه گذاری لقمان باتوجه به مصوبه جدید سازمان بورس و الزام شرکت‌های بورسی و فرابورسی، اقدام به شفاف سازی در خصوص انتشار فهرست زمین و ساختمان‌ها کردند.

شایان ذکر است براساس مصوبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان موظف شدند فهرست زمین و ساختمان‌های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی «سازمان»، در گزارش فعالیت هیات مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده، افشا کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران، مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار کرده اند؛ این ناشران موظف هستند، فهرست یاد شده را در قالب اطلاعیه‌ای جداگانه با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کنند.

در ابلاغیه مدیر نظارت بر ناشران سازمان، جدولی پیوست شده است که بر این اساس، فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران، باید طبق مختصات عنوان شده در این جدول، منتشر شود همچنین مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آن‌ها طبق آخرین صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد.

اجرای این ابلاغیه تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ توسط تمامی ناشران لازم الاجرا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده