تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۵۶
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۲۷۱۷۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس / قیمت خودرو امروز ۲۱شهریور ۱۴۰۰

‌می‌متالز - قیمت خودرو در بازار روز شنبه ۲۰شهریور با افزایش قیمت همراه بود و پراید ۱۱۱ و پژو پارس اتوماتیک و ۲۰۷ دنده‌ای افزایش قیمت را ثبت کردند.

به گزارش می‌متالز، قیمت خودرو در بازار روز شنبه با افزایش قیمت در بعضی از خودرو‌های داخلی همراه بود. پراید ۱۱۱ با افزایش دو میلیون تومانی به ۱۵۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس اتوماتیک با افزایش قیمت یک درصدی به ۳۸۵ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ به ۳۴۰ میلیون تومان رسید.

پیشنهاد عجیب سایپا / ساندرو نداریم، ۳ دستگاه کوییک ببرید!

سال ۹۷ سایپا حدود ۵۳ هزار خودروی ساندرو پیش‌فروش کرده. مدت‌ها از زمان تحویل این خودرو‌ها گذشته و این شرکت همچنان می‌گوید نمی‌تواند خودروی ثبت‌نامی را تحویل دهد و مردم باید به جای این خودرو، تحویل بگیرند.

سایپا گفته تحریم‌ها مانع تحویل خودروی ساندرو است. اما برخی معتقدند که آن زمان که سایپا اقدام به پیش‌فروش ساندرو کرد می‌دانست که تحریم‌ها در حال اوج گرفتن است و تامین قطعات مورد نیاز برای تحویل این همه خودرو دشوار است. اما همچنان طرح پیش‌فروش را پیش برد.

حالا مدتی است که این شرکت اعلام می‌کند که مردم به جای ساندرو، کوییک ببرند. البته طرح جایگزینی ساندرو با کوییک مورد استقبال همه قرار نگرفته است. برخی پدیرفته‌اند که به جای ساندرو کوییک بگیرند، اما برخی دیگر همچنان امیدوارند که صاحب ساندرو شوند.

خودرویی که سال ۹۷ مبلغ پیش‌پرداخت آن ۲۴ میلیون تومان بود و شهریور امسال قیمت آن از مرز ۵۰۰ میلیون تومان هم گذشته است. ساندرو استپ‌ وی در بازار آزاد ۵۷۰ میلیون تومان است و قیمت کوییک ۱۷۳ میلیون تومان. پس خریداران باید سه دستگاه کوییک تحویل بگیرند که معادل قیمت یک دستگاه ساندرو باشد.

افزایش مجدد قیمت پراید و پژو پارس / قیمت خودرو امروز ۲۱شهریور ۱۴۰۰

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده