تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۲۷۷۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تجدید و تمدید موفقیت آمیز گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان

تجدید و تمدید موفقیت آمیز گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان
‌می‌متالز - ممیزی خارجی هفت نظام مدیریتی در فولاد خراسان با موفقیت انجام شد و انطباق فرایند‌های مورد بررسی با استاندارد‌ها تایید شد.

به گزارش می‌متالز، ممیزی شخص ثالث مجتمع فولاد خراسان که از ۲۰ شهریورماه آغاز شده بود، ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰با برگزاری نشست اختتامیه به صورت ویدئو کنفرانس به پایان رسید.

به گفته معاون برنامه ریزی و فناوری مجتمع فولاد خراسان، تیم ممیزی شرکت SGS شامل سرممیز و ۴نفر از ممیزین این شرکت، در طی سه روز، ممیزی یکپارچه نظام‌های مدیریتی شرکت را به پایان رساندند. دکتر حسینیان، سرممیزی سیستم مدیریت انرژی و سایر سیستم‌های مدیریتی شرکت را بر عهده داشت و آقایان مهندس عبادی، تقوی، عضدی و خانم علوی اعضای تیم ممیزی سایر سیستم‌های مدیریتی بودند.

شفیعیان افزود: ممیزی‌های انجام شده برای تمام سیستم‌ها به صورت یکپارچه و در قالب ۱۶ نفر-روز نشست صورت گرفت.

نشست پایانی این دوره از ممیزی، ساعت۱۴ روز دوشنبه (۲۲ شهریور) با حضور معاونان «منابع انسانی و امور اجتماعی» و «طرح و توسعه»، به صورت حضوری در محل دفتر قائم مقام شرکت انجام شد و معاون بازاریابی و فروش فولاد خراسان نیز به صورت مجازی در این نشست حاضر شد. مدیران و روسای شرکت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از بستر مجازی (Skype For Business) با ارائه گزارش¬های مبسوط از فرایند ممیزی، در این نشست حضور یافتند.

معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت، از تائید گواهینامه‌های کلیه سیستم‌های مدیریتی فولاد خراسان (بر اساس ۷ استاندارد مدیریتی) خبرداد.

گفتنی است شرکت مجتمع فولاد خراسان برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ نسبت به استقرار استاندارد مدیریت کیفیت «ISO ۹۰۰۱» اقدام کرد و موفق به دریافت گواهینامه مذکور گردید. سپس در سال ۱۳۸۳ با استقرار استاندارد‌های مدیریتی «زیست محیطی» (ISO ۱۴۰۰۱) و «ایمنی بهداشت شغلی» (ISO۴۵۰۰۱) در قالب سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد‌های مذکور شد. در سال‌های گذشته، سایر استاندارد‌های مدیریتی شامل: «مدیریت آموزش» (ISO۱۰۰۱۵) «مدیریت انرژی» (ISO۵۰۰۰۱) و «مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان» (ISO۱۰۰۰۲) و «مدیریت سنجش رضایت مشتریان» (ISO ۱۰۰۰۴) در شرکت استقرار یافته و هر سال در چارچوب ممیزی‌های مراقبتی، انطباق فرایند‌ها و عملکرد مجموعه با استاندارد‌های یادشده توسط شرکت بین المللی SGS مورد ممیزی قرار می‌گیرد.
گفتنی است در این دوره سه روزه‌ی ممیزی، گواهینامه دو نظام مدیریتی ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ تجدید شد و سایر نظام‌ها مورد ممیزی مراقبتی قرار گرفتند.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده