تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۲۷۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فروش محصولات سیمان شرق با ۱۸ درصد کاهش فروش مواجه بود؛

افزایش نرخ ۲۵ درصد سیمان داخلی "سشرق"

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌ بر ۳۱۸ میلیارد ریال بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره ماهانه را بالغ‌بر ۴۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده که از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد‌های "سشرق" برابر با ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد‌های عملیاتی سیمان شرق

افزایش نرخ ۲۵ درصد سیمان داخلی

بر اساس این گزارش، میزان درآمدی که سیمان شرق در مردادماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته یک درصد رشد داشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۵۱ درصدی را تجربه کرد؛ درآمد ثبت‌شده "سشرق" از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد افزایش را مشاهده کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌بر ۳۱۸ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول ۴.۷۸۰.۸۸۶ ریال اعلام‌شد و البته نسبت به ماه گذشته نیز ۲۵درصد افزایش نرخ فروش را به همراه داشته است.

میزان فروش محصولات تولیدی "سشرق"

افزایش نرخ ۲۵ درصد سیمان داخلی

بر اساس این گزارش، سیمان شرق در مردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را در طی دوره برابر با ۹۶.۳۱۰ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش فروش داشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۳۰ درصد اُفت مواجه بوده، بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی با ۶۶.۴۹۵ تن بوده و گران‌ترین محصول ارا‌ئه‌شده سیمان شرق متعلق به سیمان صادراتی با ۵.۱۵۶.۷۳۸ ریال بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده