تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۲
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۲۷۸۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسن پور در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور سفر به استان محروم کرمان را در اولویت قرار دهد

‌می‌متالز - مردم ولایتمدار، انقلابی و محروم کرمان انتظار دارند رئیس جمهور سفر به این استان را در اولویت کار‌های خود قرار دهد.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزرای کابینه سیزدهم گفت: به خوبی می‌دانید استان کرمان دارای مشکلات عدیده‌ای است و نه تنها به کمبود آب، بلکه در ۱۰ شاخص از رتبه کشوری پایین‌تر است.

وی افزود: این در حالی است که استان کرمان در آستانه یه جهش صنعتی و معدنی است و قرار بود معدن جایگزین نفت شود، لذا انتظار ما از تیم اقتصادی دولت این است و از ایشان سوال می‌کنیم که برنامه هایشان برای معادن و به خصوص استان کرمان که از ظرفیت‌های بی نظیر نیروی انسانی و معادن خدادادی برخوردار است، چیست؟ و آیا می‌دانید توجه به استان کرمان توجه به کل کشور است و کرمان به تنهایی به اندازه چند کشور منطقه دارای ذخایر معدنی است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس تصریح کرد: تذکر من به هیات دولت این است که با فوریت به زیرساخت‌های معدنی استان توجه کنند و ضمن بازدید از ظرفیت‌های استان به مشکلات این ظرفیت غنی کشور رسیدگی نمایند.

عناوین برگزیده