تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۲۲۷۹۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

عرضه اولیه فسبزوار روز چهارشبه انجام خواهد شد

‌می‌متالز - عرضه اولیه شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار بر اساس اطلاعیه شرکت بورس، روز چهارشنبه هفته جاری و در زمان اعلامی از سوی بورس تهران انجام خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، جدیدترین اطلاعیه بورس تهران حکایت از یک عرضه اولیه جدید در روز چهارشنبه هفته جاری (۲۴ شهریورماه) دارد.

عرضه اولیه شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار به عنوان پانصد و هشتاد و نهمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فلزات اساسی در فهرست نرخ‌های بازار دوم به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.


حداکثر سهام قابل تخصیص به هر کد در عرضه اولیه فسبزوار

بر این اساس، حداکثر سهام قابل تخصیص به به هر کد حقیقی و حقوقی ۱۲۰۰ سهم تعیین شده است. همچنین مدیر عرضه کارگزاری پارسیان، متعهدین عرضه، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس و متعهد خرید هم شرکت تامین سرمایه امید با سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.


قیمت سهام فسبزوار در عرضه اولیه

قیمت مبنا هر سهم فسبزوار در عرضه اولیه ۲۸ هزار و ۴۱۰ ریال تعیین شده بنابراین سقف قیمت ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال و کف قیمت ۲۵ هزار و ۵۷۰ ریال خواهد بود.


ساعت عرضه اولیه فسبزوار

زمان ورود ثبت سفارش بر اساس اطلاعیه عرضه اولیه شرکت پارس فولاد سبزوار (فسبزوار) متعاقبا در روز عرضه اولیه اعلام خواهد شد.


آگهی عرضه اولیه فسبزوار

عرضه اولیه فسبزوار روز چهارشبه انجام خواهد شد

نقدینگی مورد نیاز برای خرید فسبزوار

بر اساس حداکثر قیمت اعلامی هر سهم فسبزوار، با احتساب اختصاص ۱۲۰۰ سهم به هر کد معاملاتی، حداکثر سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نقدینگی لازم است، اما با توجه به تجربه عرضه اولیه فجهان، به نظر می‌رسد مبلغ یک میلیون تومان نیز برای شرکت در این عرضه اولیه کافی باشد.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده