تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۲۸۰۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار سمنان:

شرکت سیمان شاهرود یکی از واحد‌های خوب استان است

‌می‌متالز - علیرضا آشناگر گفت:یکی از راه‌های توسعه استان، استفاده مناسب از انرژی خورشید است. وجود بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در استان و توجه به این ظرفیت، یکی از راه‌های توسعه استان سمنان است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا آشناگر روز پنج شنبه ۲۵ شهریور در دیدار با عسگری، مدیر عامل شرکت سهامی سیمان ایران که به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود بمنظور تامین نیاز سیمان استان سمنان گفت: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحد‌های موفق و فعال استان است که سود آوری مناسب و توزیع به موقع سود این مجموعه، نشانگر توجه این شرکت به سهامداران است.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارائه‌ی طرح توسعه‌ی این شرکت گفت: عدم ارائه‌ی طرح توسعه در آینده برای شرکت سیمان مشکل آفرین خواهد بود و لذا لازم است بمنظور سود آفرینی بیشتر این شرکت در آینده این طرح تهیه و ارائه شود.

آشناگر گفت: مشارکت شرکت تامین سیمان شاهرود در راه اندازی شرکت سیمان بیارجمند، سرمایه گذاری مناسبی برای این مجموعه است که بسیار مفید و لازم می‌باشد

علیرضا آشناگر در پایان سخنان خود با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در استان سمنان بر ضرورت استفاده بهینه از این انرژی و توانمندی تاکید و اظهار داشت: با درخواست شرکت سیمان شاهرود مبنی بر اختصاص زمین مناسب جهت سرمایه گذاری در نیروگاه خورشیدی موافقت می‌شود و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان نیز بمنظور رفع مشکلات نقدینگی شرکت و اعطای تسهیلات مورد نیاز آمادگی دارد.

استاندار سمنان همچنین به معاون اقتصادی خود دستور داد با تشکیل نشستی متشکل از مدیران شرکت گاز و پخش فرآورده‌های نفتی استان، دغدغه مندی مدیران شرکت سیمان شاهرود را در مورد ذخیره سازی سوخت زمستان برطرف نمایند

در این نشست جمعی از مدیران کل ادارات استان، دکتر گلستانی رییس روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین کشور و مهندس بازوی مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود حضور داشتند.

منبع: خبر آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده