تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۹۲۸۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

گردشگری بیارجمند توسعه می‌یابد/ تلاش برای راه‌اندازی کارخانه سیمان

‌می‌متالز - نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه گردشگری بخش بیارجمند به واسطه تمام ظرفیت‌هایی که دارد، توسعه خواهد یافت، گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای رضاآباد اختصاص می‌یابد.

به گزارش می‌متالز، ضمن اشاره به کاروان خدمت رسانی دولتی در بخش بی ارجمند با حضور استاندار سمنان بیان کرد: در این کاروان اقدامات خوبی صورت گرفته که یکی از آن‌ها افتتاح مدرسه شش کلاسه مشارکتی برکت (حافظ) شهر بی ارجمند بود که با هدف تأمین بخشی از نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه پیگیر راه اندازی سیمان بیارجمند برای توسعه تولید و اشتغال هستیم، تاکید کرد: این کارخانه تا دو سال آینده راه اندازی شده و برای ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از ایجاد یک شرکت خودرو سازی با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان شاهرود خبر داد و تاکید کرد: این مجموعه صنعتی نیز می‌تواند برای سه هزار و ۳۰۰ نفر مستقیماً شغل ایجاد کند.

خانی با بیان اینکه همین دو مجموعه تولیدی و صنعتی اگر راه اندازی شوند شاهد خواهیم بود که چه اتفاقات بزرگی در شهرستان شاهرود رقم خواهد خورد، گفت: در کنار این موضوعات مقوله مهم گردشگری در شهرستان شاهرود و بخش بی ارجمند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری، مد نظر قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی روستای رضا آباد که در زمره مقاصد مهم گردشگری بی ارجمند محسوب می‌شود، معضل جاده است، گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور توسعه گردشگری روستای رضا آباد اختصاص خواهد یافت.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس افتتاح با بیان اینکه زیرساخت‌های جذب گردشگر و ارتقای خدمت رسانی به مردم محلی در روستا‌های منطقه خارتوران ایجاد شده است، تاکید کرد: در همین هفته جاری طرح اینترنت پهن باند سیار در روستای باغستان، برم، زمان آباد، صالح آباد، کاریز و… و همچنین توسعه و اجرای شبکه انتقال فیبر نوری روستا‌های بخش با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با حضور مسوولان دولتی افتتاح شد که نشان می‌دهد توجه خوبی به زیرساخت‌های بی ارجمند وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده