تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۸
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۲۸۵۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک توسعه تعاون عنوان کرد؛

رشد اقتصاد تعاونی با تسهیلات متنوع بانک توسعه تعاون

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: تنوع تسهیلات پرداختی از سوی بانک توسعه تعاون به رشد و گسترش اقتصاد تعاونی کمک می‌کند.

به گزارش می‌متالز، حجت اله مهدیان در گفت و گوی تلفنی با همکاران شعب در برخی شهر‌های کشور با بیان این مطلب گفت:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه‌ای اهداف بلندی را برای خود ترسیم کرده است که بخشی از این اهداف در قالب راهبرد‌های هفت گانه به شبکه شعب بانک ابلاغ شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی باید مسیر دستیابی بخش تعاون به جایگاه واقعی خود را تسهیل کند، افزود: تجربه موفق بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری نشان داد که می‌توانیم کمک کننده به بخش تعاون کشور در دستیابی به هدف ۷ درصدی در اقتصاد ملی باشیم.

وی ادامه داد: پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات با اولویت اعطای هفتاد درصد تسهیلات به تعاونی‌ها در سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده است که ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با شش درصد یارانه سود در راستای توسعه کارآفرینی و حمایت از تعاونی‌های برتر، ۲۳۸۰۰ میلیارد ریال برای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه به مشاغل خانگی، ازدواج جوانان و مددجویان نهاد‌های حمایتی، ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت در راستای حمایت مالی از کسب و کار‌های کوچک و متوسط، ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید کالای ایرانی با هدف تقویت تقاضای کالا‌های تولید داخل در نظر گرفته شده است.

وی ارائه تمام خدمات مالی وبانکی به مشتریان را جزو اولویت‌های بانک اعلام کرد و گفت: چنانچه شرکتی با معرفی دستگاه اجرایی، در مسیر ایجاد اشتغال و تولید مورد حمایت بانک واقع شود، بسیار مهم است که از سایر خدمات بانکی شعبه بانک توسعه تعاون نیز بهره‌مند شود تا بانک و مشتری در تعاملی دو سویه قرار گیرند.

مهدیان جایگاه شایسته فعلی بانک توسعه تعاون را مرهون تلاش تمام کارکنان صف و ستاد دانست و گفت:با وجود نیروی انسانی جوان و متخصص می‌توان پله‌های ترقی را به سرعت پیمود.

مهدیان تاکید کرد: تردیدی نداریم که نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه بانک است وهمه کارکنان بانک در سراسر ایران باید قدر خود را بدانند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین مشتری مداری را یکی از اصول مهم این نهاد مالی معرفی کرد و گفت: در بازار رقابتی کنونی مشتریان بانک توسعه تعاون باید خدمات با کیفیت دریافت کنند.
جواد رستمی از شعبه لالجین، اردشیر شکری از شعبه قصر شیرین، علی ایمانی از شعبه مانه و سملقان، محمدرضا فرجیان از شعبه شاندیز مشهد و امیر فلاح از باجه بومهن در این گفت و گوی تلفنی مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده