تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۲۸۸۵۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

قیمت مسکن در اهواز / خانه متری ۲۱ میلیون تومان در مناطق گران قیمت اهواز

‌می‌متالز - بر اساس قیمت مسکن و آپارتمان در اهواز قهرستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اهواز به دست آمده است که گران‌ترین نرخ ثبت شده متری ۲۱ میلیون تومان است.

به گزارش می‌متالز، متوسط قیمت آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال در ۱۰ روز گذشته سایت دیوار در محله پردیس اهواز ۵.۹ میلیون تومان ثبت شده است که در کنار کوی مهدیس با قیمت ۶.۳ میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق اهواز هستند.

کیانشهر با متوسط قیمت ۹ میلیون تومان از دیگر مناطق اهواز در اگهی‌های دیوار بوده است. باهنر با متوسط قیمت ۱۰ میلیون تومان و محله گلستان ۱۱.۵ میلیون تومان در سایت دیوار ثبت شده‌اند.

محلات کیان آباد و زیتون کارمندی با متوسط قیمت ۱۶ میلیون تومان در کنار محله کیانپارس با متوسط قیمت ۲۱.۸ میلیون تومان از مناطق گران قیمت اهواز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

نکته قابل توجه آن است که گران‌ترین محله اهواز برای خرید خانه با متوسط قیمت ۲۱.۸ میلیون تومان ثبت شده است، اما در شهر‌های همچون شیراز و کرج در کانال ۳۰ میلیون تومان است. قدوسی شرقی با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان در کنار قدوسی غربی با متوسط قیمت ۳۰ میلیون تومان از مناطق گران شیراز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

قیمت مسکن در اهواز / خانه متری ۲۱ میلیون تومان در مناطق گران قیمت اهواز

ارزش وام یک میلیاردی سال ۱۴۱۵ چقدر است؟

میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در تهران حدود ۳۱ میلیون تومان است پس با یک میلیارد تومان در حال حاضر می‌توان ۳۲ متر خانه در مناطق ارزان تهران خرید. اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که با میانگین تورمی که در کشور وجود دارد، این میزان وام در سال ۱۴۱۵ چقدر ارزش خواهد داشت و چند متر آپارتمان می‌توان خرید؟

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده