به گزارش میمتالز، براساس گزارش نهایی ارزیابی سال ۱۳۹۹ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو بهعنوان تنها ارائهدهنده فروش و خدمات پس از فروش بامو و مینی در ایران، موفق بهکسب همزمان «دو رتبه نخست» در میان کلیه شرکتهای واردکننده خودرو شده است. مجموعه پرشیاخودرو در ارزیابیهای اخیر در میان شرکتهای واردکننده خودرو، بهکسب رتبه نخست در «ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش» نائل شد. این شرکت همچنین در بخش «وضعیت نمایندگیهای مجاز در بین کلیه واردکنندگان خودرو» رتبه نخست را کسب کرده است. نکته قابل توجه کسب رتبه یک توسط بیش از ۶۰ درصد کل نمایندگیهای مجاز پرشیا خودرو طی ارزیابیهای انجامشده است. در بخش دیگر، پرشیا خودرو بیشترین رشد را در ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (ستاد) داشته است. کسب این «دو» رتبه نخست بهصورت همزمان طی ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از موفقیتهای مهم و قابل توجه مجموعه پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش است. شرکت پرشیا خودرو ضمن کسب این موفقیتها توانست در بخش «ارتقای رتبه سیستم خدمات پس از فروش» از رتبه ۳ به رتبه ۲ ارتقا پیدا کند.