تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۳۰۲۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

با عرضه سیمان در بورس دیگر خبری از قیمت‌های نجومی نیست

‌می‌متالز - معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هر چند با عرضه سیمان در بورس تامین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده، ولی دیگر از قیمت‌های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌ها مشکلی نداریم.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر همتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهر شهر اظهار کرد: در ضلع شرقی مهرشهر تقاطعی غیرهمسطح ایجاد شده که برای انجام عملیات تکمیلی آن، مسیر جنوب به شمال مسیر فعلی مسدود شده است.

وی ادامه داد: قرار بود این مسیر ظرف مدت یک ماه بازگشایی شود، ولی به دلیل برخی مسائل مالی و فنی به تعویق افتاد و از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

وی توضیح داد: عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده و در مرحله نصب تابلو‌های هدایت مسیر، تامین روشنایی و نصب گاردریل‌های لوله‌ای پروژه قرار داریم.

وی اضافه کرد: با این اوصاف پیش بینی می‌شود این پروژه از اوایل هفته آینده به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

همتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه آیا مشکل تامین سیمان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر حل شده؛ گفت: با پایداری وضعیت تامین برق در کشور و فعالیت کارخانه‌های سیمان، نوسان ایجاد شده در بازار سیمان مرتفع و قیمت متعادل‌تر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هر چند با عرضه سیمان در بورس تامین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده، ولی دیگر از قیمت‌های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌ها مشکلی نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده