تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۳۰۵۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتصاب معاون جدید رفاه اجتماعی

‌می‌متالز - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش ابوحمزه به عنوان معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، در متن حکم حجت‌الله عبدالملکی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان معاون رفاه اجتماعی منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.»

تغییر در دولت ها، فرصتی برای پیشرفت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه و تکریم معاون رفاه اجتماعی این وزارتخانه گفت: تغییر در دولت‌ها فرصتی برای پیشرفت و تحول است و هر جایی که اتفاق بیفتد، بدون شک، پنجره‌ای جدید گشوده می‌شود. وی افزود: تغییرات مدیریتی در راستای تحولات جدید و حرکت رو به جلو انجام می‌شود و ما در این دوره با برخی مدیران خداحافظی می‌کنیم و با برخی دیگر راه را ادامه می‌دهیم. عبدالملکی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های احمد میدری در طول هشت سال گذشته، اظهار امیدواری کرد که داریوش ابوحمزه در سمت جدید بتواند منشا خدمات موثر و مطلوبی در حوزه رفاه اجتماعی مردم باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده