تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۳۰۵۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری سومین دوره جشنواره «اینوماین»

‌می‌متالز - با تکیه بر تجربه جشنواره اینوماین و استقبال شرکت‌های معدنی و دانش بنیان، سومین دوره جشنواره اینوماین ۲۶ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در محل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، امید اصغری، مدیر موسسه یونیدرو درباره این جشنواره، اظهار کرد: تاکنون ۱۴۰ ایده توسط نوآوران و شرکت‌های دانش بنیان برای دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است. موسسه یونیدرو برای راهبری و تجاری سازی ایده‌های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد و به همین جهت دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی برپا و ارائه دهنده خدمات به نوآوران خواهد بود.

وی افزود: ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد خراسان، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت مس سرچشمه، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت کاوشگران صنایع معدنی راشا از حامیان اصلی این رویداد خواهند بود.

دکتر اصغری ادامه داد: به منظور تطبیق توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و نوآور با چالش‌های موجود در صنعت، پنج دوره سلسله نشست با عنوان «معدنیار» با حضور شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گل گهر، چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، ملی مس، فولاد مبارکه، نظام مهندسی معدن و دیگر مجموعه‌ها برگزار کرده‌ایم. همچنین جهت هم افزایی و تعاملات بین شرکت‌های معدنی و صنعتی با شرکت‌های دانش بنیان، نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در کنار جشنواره اینوماین برگزار خواهد شد که توانمندی پنج‌هزار شرکت دانش بنیان بررسی و از این بین ۶۰۰ شرکت دانش بنیان برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شده است.

به گفته وی، جشنواره اینوماین توانسته کلیه بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد و امیدواریم سبب بهبود اقتصاد نوآورانه در حوزه معدن باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده