تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۲۳۰۵۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده سیرجان و بردسیر خواستار شد؛

توجه بیشتر شرکت‌های صنعتی و معدنی به مسوولیت‌های اجتماعی/ انتقال گردش حساب شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی به استان کرمان جهت پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی و صنایع کوچک

‌می‌متالز - نشست حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر با دکتر محمدعلی میرزا کوچک شیرازی؛ مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، سیدمهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانک ها، محمد فلاح؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین، حجت نجمی نیا؛ مدیر مجتمع شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، محمد محیاپور؛ مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد و اعضای هیات مدیره و مدیران مجموعه گهرزمین در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی شرکت گهرزمین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این نشست با محوریت موضوعات متعدد از جمله؛ توسعه معادن و کارخانجات منطقه، مسوولیت‌های اجتماعی شرکت ها، مسائل و مشکلات معیشتی کارگران و مسائل و مشکلات شهرستان سیرجان برگزار شد.

حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در این نشست با توجه به مسائل و مشکلات موجود در شهرستان سیرجان خواستار توجه بیشتر شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه به مسوولیت‌های اجتماعی شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین خواستار انتقال گردش حساب شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی به استان کرمان جهت پرداخت تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی و حمایت از صنایع کوچک شد.

عناوین برگزیده