تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۳۰۸۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از سوی شرکت بورس تهران اعلام شد؛

" کترام " متوقف شد/ بازگشایی نماد معاملاتی "فاذر "

‌می‌متالز - شرکت بورس تهران بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی را اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار/ استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت پارس الکتریک، نماد "لپارس" جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ متوقف شد.

توقف نماد‌های "تنوین" "وساخت" "کاما" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت‌های تامین سرمایه نوین "تنوین" سرمایه گذاری ساختمان ایران "وساخت" باما "کاما " با با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

وقفه معاملاتی نماد‌های "قصفها" "دیران" به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت‌های قنداصفهان "قصفها" ایران‌دارو "دیران" با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

توقف نماد "کترام" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت تولیدی کاشی تکسرام "کترام" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد "شبندر" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت بندرعباس "شبندر" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد‌های معاملاتی "فارس"، "شتران"، "وخارزم"

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس "فارس" جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی و پالایش نفت تهران "شتران" جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، سرمایه گذاری خوارزمی "وخارزم" جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی متوقف خواهند شد.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "رکیش"، "رکیشح"

نماد معاملاتی شرکت کارت اعتباری ایران کیش "رکیش" با توجه به برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره و عمومی فوق العاده مبنی بر تغییر سال مالی و حق تقدم شرکت کارت اعتباری ایران کیش "رکیشح" با توجه به بازگشایی نماد اصلی، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می‌باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی " واعتبار"، " فاذر"

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری اعتبار ایران "واعتبار" پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و صنایع آذرآب "فاذر" پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "وسکرد"

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان کردستان "وسکرد" با توجه به رفع تعلیق، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می‌باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "ثفارس"

نماد معاملاتی شرکت عمران و توسعه فارس "ثفارس" با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "وساخت"، "تنوین"، "کاما"

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری ساختمان ایران "وساخت"، تامین سرمایه نوین "تنوین"، باما "کاما" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده