تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۳۰۸۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"شپنا" از منظر تکنیکال

‌می‌متالز - با توجه به دریافت سیگنال مثبت از RSI، MACDI، Ichimoku، EMA و ... میشود در کوتاه مدت روند صعودی را برای این نماد متصور بود.

به گزارش می‌متالز، "شپنا" از تاریخ ۹۹/۱۰/۱۴ با شکست خط میدلاین بلند مدتی خودش در زیر این خط معامله میشود که تا کنون ۳ بار به این خط نزدیک شده، ولی موفق به شکست آن نشده است.
با شکست میانگین متحرک ۵۰ روزه و همچنین برخورد به ابر کومو و واکنش بسیار خوب به آن میتوان روند خوبی برای این سهم متصور شد. با توجه به نکات اشاره شده، در صورت شکست مقاومت ۱۵۹۱۷ میتوان خط شکسته شده‌ی میدلاین را به عنوان هدف اول در نظر گرفت.
لازم به ذکر است که افزایش قیمت نفت برنت و همچنین گزارش ۶ ماهه مثبت احتمالی در روز‌های اخیر می‌تواند محرک خوبی برای رسیدن به این هدف باشد. (در صورت ارائه‌ی گزارش ضعیف احتمال بالا رفتن فشار فروش دور از ذهن نیست)
در صورت تداوم روند صعودی می‌توان اهداف ۱۵۹۱۷، ۱۸۰۴۱ و ۲۳۶۳۲ را برای میان مدت در نظر گرفت و حد ضرر را در محدوده‌ی ۱۱۸۲۰ قرار داد.

در حال حاضر با توجه به دریافت سیگنال مثبت از RSI، MACDI , Ichimoku، EMA و ... میشود در کوتاه مدت روند صعودی را برای این نماد متصور بود.

مهدی اَمَن پور

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده