تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۲۵
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۲۳۱۶۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

دومین کارگاه آموزشی روابط عمومی در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه

دومین کارگاه آموزشی روابط عمومی در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه
‌می‌متالز - هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، به منظور آموزش و ارتقای سطح دانش و تخصص واحد‌های روابط عمومی در شرکت‌های زیرمجموعه، دومین دوره کارگاه‌های تخصصی مربوطه را ۱۰ تا ۱۲ مهر سال‌جاری برگزار کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به لزوم معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های بورسی و همچنین آماده‌سازی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه برای ورود به تالار بورس کشور، فراهم‌کردن زیرساخت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از جمله دغدغه‌های هلدینگ در ماه‌های گذشته بوده است.

آموزش نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های شکل‌گیری واحد‌های روابط عمومی کارآمد در مجموعه است. میلاد شمس با اشاره به اهمیت رسیدن به ارزش واقعی سهام افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و لزوم معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌ها، بدیهی است فعالیت مستمر و تخصصی در حوزه روابط عمومی، تاثیر بسزایی در رسیدن به ارزش واقعی سهام خواهد داشت. وی اظهار کرد: به همین منظور، دومین دوره کارگاه‌های آموزشی در زمینه دانش و مهارت‌های لازم در حوزه روابط عمومی، در شهر مس سرچشمه و با حضور نیرو‌های روابط عمومی شرکت‌های تابعه هلدینگ برگزار شد. هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه در بورس را در دستور کار قرار داده است. پس از مراحل پذیرش سهام شرکت صنایع مس افق کرمان، به زودی عرضه اولیه سهام این شرکت انجام می‌شود.

شفافیت مالی و عملیاتی و پایش فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه، از جمله نکات مهمی است که شرکت‌های بورسی باید مورد توجه قرار دهند. بدیهی است برخورداری از واحد‌های روابط عمومی در جهت هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف سازمان و معرفی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، نقش مهمی در شاکله شرکت‌های بورسی خواهد داشت و از هم‌اکنون باید زمینه ایجاد این واحد‌ها را به وجود بیاوریم.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده