به گزارش میمتالز، عطاالله معروفخانی با بیان این مطلب تصریح کرد: ما در فولاد هرمزگان توانستهایم با ایفای نقش پایدار فروش اسلب در بازارهای صادراتی هدف و حضور پایدار در بازارهای داخلی و صادراتی، از یک سو بازارهای داخلی را مدیریت و از سوی بازارهای هدف خارجی و صادرات به بازارهای جهانی را توسعه ببخشیم.
وی افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، توسعه بومیسازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی را در برنامه استراتژیک فولاد هرمزگان قرار داده ایم.
وی ادامه داد: ما نگرشی نو در سازماندهی، تامین، نگهداشت و توسعه پایدار منابع انسانی در راستای افزایش بهرهوری سرمایههای انسانی شرکت فولاد هرمزگان داریم.
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: توجه به انتظار جامعه پیرامونی از فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع فولادی در کشور، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، از اینرو فولاد هرمزگان تعاملات ارزش افزا با جامعه از طریق انجام اثربخش مسئولیتهای اجتماعی را افزایش داده تا علاوه بر حضور موثر در جامعه استان هرمزگان بتواند تصویر بیرونی شرکت را ارتقا و بهبود دهد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: از نگاه ما حیات شرکتها به توسعه آنها بستگی دارد. از این رو توسعه و ارتقای کیفی، کمی و نوآورانه ظرفیتها، تکنولوژیها، فرایندها و محصولات را جزو اهداف و ماموریتهای مهم شرکت قرار داده ایم. همچنین توجه به محیط زیست علاوه بر یک مسئولیت اجتماعی مهم، نقشی بسزا در توسعه پایدار و رشد اقتصادی شرکتها دارد.
به گفته معروفخانی، فولاد هرمزگان با حساسیت به مقوله محیط زیست پرداخته و برای ارتقای عملکرد زیست محیطی این شرکت، برنامهها و پروژههای متعددی تعریف کرده است.