
در گفتوگوی اختصاصی «میمتالز» با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) عنوان شد:
به گزارش میمتالز، به گفته دکتر هوشمند سفیدی مسوول جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسوولیت اجتماعی بوده است.
لازم به ذکر است که دو مبحث روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی هم همپوشانی کامل با یکدیگر داشته اند و از این روست که جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی به شکل مشترک برگزار شده است.
همچمین در پایان این جشنواره نشان عالی مسوولیتهای اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر بعمل آمد.