تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۲۳۲۷۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی ایوانکی

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز سه‌شنبه در جریان سفر به استان سمنان و با حضور در شهرستان گرمسار، از امکانات زیربنایی و آخرین وضعیت زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان انجام شد، توضیحات فنی و مسائل و مشکلات نگهداری زیرساخت‌های این شهرک صنعتی ارائه و تصمیمات لازم برای اداره بهتر این منطقه توسط شرکت خدماتی مربوطه اتخاذ شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با حضور در محل اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در شهرک صنعتی ایوانکی، از نزدیک در جریان روند پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه‌ها قرار گرفت.

اجرای شبکه فاضلاب به طول ۴.۸ کیلومتر، شبکه روشنایی، جدول، معابر، زیرسازی و آسفالت معابر، تهیه اجناس و اجرای شبکه فیبر نوری فاز ۳ با مجموع اعتبار بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال، از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در این شهرک صنعتی می‌باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از واحد تولیدی "کارتن سازی مهدیار‌" در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

رسولیان در این بازدید، ضمن گفتگو با مدیران و کارگران این واحد صنعتی و تولیدی، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، روند فعالیت و مهمترین مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

واحد صنعتی "کارتن سازی مهدیار" که با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۴۹ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است، ظرفیت تولید ۶۰ هزار و ۷۴۷ تن کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه‌های کاغذی و مقوایی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

شهرک صنعتی ایوانکی دارای ۳۹۷ هکتار مساحت است که ۲۹۰ هکتار آن زمین صنعتی و ۲۹۸ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۸۰۹ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۹۶ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۱۲ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۶۹ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال برای ۸۰۶۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

مدیر حوزه مدیریت و مشاور مدیرعامل در امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر به استان سمنان همراهی می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده