تاریخ: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۳۶۱
کد خبر: ۲۳۲۷۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت آهن‌ و‌ فولاد ارفع موفق به دریافت نشان سفیر و مروج مسوولیت‌ اجتماعی و نشان عالی مسوولیت‌ اجتماعی شد

شرکت آهن‌ و‌ فولاد ارفع موفق به دریافت نشان سفیر و مروج مسوولیت‌ اجتماعی و نشان عالی مسوولیت‌ اجتماعی شد
‌می‌متالز - در نخستین جشنواره روابط‌ عمومی و مسوولیت اجتماعی، شرکت «آهن‌ و‌ فولاد ارفع» موفق به دریافت «نشان عالی مسوولیت‌ اجتماعی ۵ ستاره» گردید و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان «سفیر و مروج مسوولیت اجتماعی» تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی» عصر روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور برند‌های سازمانی و تجاری کشور که در این عرصه صاحب‌نام هستند، در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
هدف از برگزاری این رویداد کمک به اعتلای فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه سازی آن‌ها بوده است که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در این زمینه با اعطای نشان به شرکت‌های برتر انجام شد. در جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسوولیت اجتماعی بوده است.
در این جشنواره که در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، لوح و نشان سفیر و مروج مسوولیت اجتماعی، به پاس خدمات موثر در منطقه حوزه فعالیت به علی محمدی، مدیر عامل شرکت آهن‌و‌فولاد ارفع اهدا گردید و آقای رضائیان، مدیر روابط عمومی این شرکت به نیابت از ایشان، لوح را دریافت کرد و همچنین از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع با اهدای نشان عالی مسوولیت اجتماعی تجلیل شد.
این جشنواره اهمیت مسوولیت اجتماعی را نشان می‌دهد و به بررسی نقش و مسوولیت شرکت‌ها در اجتماع و توجه به ارزش‌های اخلاقی می‌پردازد. لازم به ذکر است با توجه به هم‌پوشانی دو موضوع «روابط‌عمومی» و «مسوولیت‌اجتماعی»، جشنواره آن‌ها به شکل مشترک برگزار شده است.

منبع: آهن و فولاد ارفع

عناوین برگزیده