در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، جواد اوجی، وزیر نفت طی نامهای به ادارات و شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت دستور استفاده بهینه انرژی در این مراکز را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم