تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۳۳۳۵۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت آریزو ۵ جدید اعلام شد

‌می‌متالز - مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت آریزو ۵ جدید را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

به گزارش می‌متالز، با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

قیمت آریزو ۵ جدید اعلام شد

مدیران خودرو در مراسمی آن لاین ضمن رونمایی رسمی ازخودرو آریزو۵ جدیدقیمت این محصول را نیز اعلام کرد.

با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

نمای ظاهری آریزو ۵ جدید نسبت به نوع گذشته این خودرو تغییرات ظاهری کم است، جلوپنجره این خودرو کمی تغییر کرده و به صورت معروف به کهکشانی درآمده است. همچنین طرح رینگ‌های این خودرو هم عوض شده است.

بزرگ‌ترین تغییر آریزو ۵ جدید را باید در فضای داخل کابین آن دانست. داشبورد، رودری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان، نشانگر‌های پشت فرمان، همه و همه به طور کامل عوض شده و مورد باز طراحی قرار گرفته‌اند.

موتور به کار رفته در آریزو ۵ توربو جدید همان نسخه ۱٫۵ لیتری توربو قبلی است که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.

بزرگترین تغییر فنی را باید در استفاده از گیربکس جدید این خودرو دانست. گیربکس این خودرو از ۷ سرعته سی وی تی به ۹ سرعته سی وی تی تغییر کرده است که این تغییر توان خودرو را به خوبی افزایش داده است.

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در آریزو ۵ توربو جدید استفاده از ترمز پارک برقی، اتو هولد و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی است. همانند نسخه قبلی، آریزو ۵ توربو جدید مجهز به ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است که به عنوان یک سیستم کمکی در مواقعی که کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود، وارد مدار شده و با اثر گذاری بر روی گاز و ترمز به راننده جهت کنترل پایداری و حرکت خودرو در مسیر مورد نظر کمک خواهد کرد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده