تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۲۳۴۰۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازگشت به کار یکی از سه کارگر تعدیلی سیمان کارون با میانجیگری یکی از مسوولان

‌می‌متالز - کارگران کارخانه سیمان کارون از بازگشت به کار یکی از همکاران خود خبر می‌دهند که در جریان برخی مشکلات صنفی به همراه دو کارگر دیگر از ابتدای مهر ماه اجازه ورود به محل کار خود را نداشتند.

به گزارش می‌متالز، برخی کارگران کارخانه سیمان کارون که در ۴۲ کیلومتری مسجدسلیمان (شهرستان گلگیر) واقع شده است، در تماس با خبرنگار ایلنا، از بازگشت به کار یکی از همکاران خود خبر دادند که در جریان برخی مشکلات صنفی به همراه دو کارگر دیگر از ابتدای مهر ماه اجازه ورود به محل کار خود را نداشتند.

از قرار معلوم «فرشید آقابیگی»، «سینا خلفیان» و «قاسمی» به دلیلی برخی مشکلات صنفی با دستور کتبی کارفرما از کار تعدیل شده بودند که از قرار معلوم یکی از آن‌ها به نام «سینا خلفیان» با میانجیگری نماینده شهرستان به سرکار سابق خود بازگشت.

از قرار معلوم وضعیت بازگشت به کار فرشید آقابیگی و قاسمی با گذشت حدود یک ماه ونیم هنوز مشخص نیست.

کارگران این کارخانه مدعی شدند؛ با وجود آنکه شکایت این همکاران در اداره کار مسجد سلیمان ثبت شده و نوبت برسی پرونده آن‌ها در روز‌های پایانی آذر ماه است، اما نگرانی ما اشتغال همزمان معاون اداره کار مسجد سلیمان به عنوان رئیس امور اداری کارخانه است که ممکن است این موضوع در روند صدور حکم پرونده این دو کارگر خلل ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده