تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۳۴۰۲۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ورود «تارا» اتوماتیک

‌می‌متالز - همزمان با تولید انبوه خودرو تارا اتوماتیک، شرکت ایساکو آمادگی کامل خود را برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، سیدرضا مفیدی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: ایساکو، همواره قبل از ورود خودرو‌های جدید به بازار اقدامات متعددی در راستای ارایه خدمات پس از فروش آن به انجام می‌رساند و بر همین منوال، هم‌اکنون با تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص، نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات، آماده ارایه خدمات به خودرو‌های تارا دنده دستی و تارا اتوماتیک است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ادامه داد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا اتوماتیک نیز همچون تارا دنده‌دستی به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.

وی در خصوص پذیرش حضوری این خودرو در نمایندگی‌ها گفت: این خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش خواهد شد و پس از ترخیص، به منظور اطمینان از کیفیت مناسب خدمات ارایه شده، همچون سایر محصولات ایران‌خودرو برای آن طرح فالوآپ یا پیگیری رضایت مشتری اجرا خواهد شد.

مفیدی همچنین گفت: تا کنون کارشناسان فنی ۸۰ نمایندگی منتخب برای ارایه خدمات به تارا آموزش دیده‌اند و این تعداد در مرحله بعدی به ۱۱۰ نمایندگی خواهد رسید، همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، ۲۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به نمایندگی‌های فوق اضافه و آماده خدمت رسانی به دارندگان تارا می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده