تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۳۴۳۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از محل مطالبات و آورده نقدی:

افزایش سرمایه پیشنهادی ۲۰۰ درصدی از دستور کار خارج شد + علت

‌می‌متالز - شرکت سرمایه گذاری بوعلی از لغو افزایش سرمایه پیشنهادی ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و دلیل آن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرمایه گذاری بوعلی از لغو افزایش سرمایه پیشنهادی ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و دلیل آن خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، سعید باقرزاده مدیرعامل "وبوعلی" عطف به گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به انضمام اظهار نظر بازرس قانونی و حسابرس مستقل منتشر شده در ۷ تیر ماه اعلام کرد: به رغم پیگیری‌های مستمر و تلاش‌های مجدانه شرکت طی ۵ ماه گذشته جهت عملیاتی کردن افزایش سرمایه فوق در سال مالی جاری، متاسفانه با توجه به عدم موفقیت شرکت در توافق با شرکت‌های تامین سرمایه جهت قبولی سمت متعهد پذیره نویسی سهام، موضوع افزایش سرمایه موصوف و دیگر مشکلات مترتب، پرونده درخواست افزایش سرمایه از دستور کار سازمان بورس و این شرکت خارج شد.

در نتیجه این شرکت در سال مالی جاری برنامه‌ای جهت افزایش سرمایه ندارد. با توجه به خارج شدن برنامه افزایش سرمایه در دستور کار شرکت، پرداخت سود نقدی مصوب مجمع سالانه به سهامداران طبق برنامه زمانبندی اصلاح شده منتشر شده در ۹ آبان صورت می‌پذیرد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده