تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۲۳۴۹۲۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

برگزاری جلسات روزانه برای تامین زمین نهضت ملی مسکن

‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری جلسات روزانه برای تامین زمین احداث ۴ میلیون مسکن در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحد‌های قانون جهش تولید مسکن، اظهار کرد: در این راستا از دوشنبه هفته گذشته تا چهارشنبه هفته جاری جلساتی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در این جلسات مدیران بنیاد مسکن استان‌ها، مدیران عامل شهر‌های جدید، نمایندگان بانک مسکن، معاونت شهرسازی ومعماری و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.

وی بیان کرد: این جلسات برای شهر‌هایی برگزاری می‌شود که در زمان حاضر با کمبود زمین مواجه هستند، ضمن این‌که راهکار‌های مربوط به به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این‌که مشکلی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت ۴ میلیون مسکن قانون جهش تولید مسکن وجود ندارد، گفت: بخش خصوصی نیز تحت عنوان خود مالکی سهم بسزایی در تامین زمین و ساخت و ساز نهضت ملی مسکن برعهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده