تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۳۳
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۳۴۹۹۳
سرویس خبر : انرژی
رئیس سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید حسین حسینی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: تولیدکنندگان استان نیاز به حمایت مسوولان استانی دارند و خرید کالا‌های تولیدی این عزیزان در واقع بهترین کمک به آنهاست.

وی افزود: استان بوشهر در تولید خرما و میگو و گوجه‌فرنگی خارج از فصل و همچنین در سایر محصولات زراعی و همچنین محصولات دریایی دارای جایگاه ممتازی در کشور است و کیفیت تولیدات استان نیز بسیار خوب است که امیدوارم شاهد استقبال بازار از محصولات آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از خرید تولیدات استان بوشهر توسط پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با رایزنی صورت گرفته، مقرر شد محصولات مهم از جمله خرما و میگو که در استان تولید می‌شود، توسط شرکت‌های پتروشیمی و سایر شرکت‌های بزرگ صنعتی مستقر در استان، خریداری شود.

حسینی از برپایی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: با موافقت معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، این نمایشگاه با هزینه وزارت نفت در پارس جنوبی برپا می‌شود و تولیدکنندگان خرد، کالا‌های خود را عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ۲۴ آبان امسال به مدت ۳ روز توسط هلدینگ خلیج فارس برپا می‌شود و محصولات تولیدی استان از جمله پوشاک و خرما و میگو و قاشق و چنگال و. عرضه می‌شود.

حسینی یادآور شد: باید ساز و کار لازم برای خرید محصولات تولیدکنندگان استان توسط پارس جنوبی نهادینه شود و به فضل خدا تا پایان امسال به نتایج خوبی خواهیم رسید.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده