تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۳۵۱۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

هدف‌گذاری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو صادرات از شرکت فولاد خوزستان

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان امسال صادرات بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو محصول تولیدی این شرکت را هدف‌گذاری کرده است.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی روز شنبه بیان کرد: ارزش صادرات تولیدی این شرکت، در هفت ماه نخست امسال حدود ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

وی گفت: میزان صادرات محصولات این شرکت در هفت ماه نخست امسال بیش از یک میلیون تن بوده و هدف ما تا پایان امسال ۲ میلیون تن است.

وی ادامه داد: ارزش محصولات صادر شده از شرکت فولاد خوزستان به کشور‌های مختلف در پارسال، بالغ بر ۶۰۰ میلیون یورو بود.

شرکت فولاد خوزستان ۵۰۰ نفر نیرو استخدام می‌کند

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همچنین گفت: شرکت فولاد خوزستان به حداقل ۵۰۰ نیروی جدید نیاز دارد که این تعداد از طریق آزمون استخدام خواهند شد.

وی افزود: فراخوان آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان که چندی پیش منتشر و سپس لغو شد، پس از مذاکره و رایزنی مجدد برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه طبق مصوبه دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات این شرکت، خصوصی معرفی شده و الزاماتی برای برگزاری آزمون دارد، فراخوان آزمون به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه هنوز زمان برگزاری آزمون مشخص نشده افزود: بند‌های قانونی اعمال شده برای فراخوان آزمون استخدامی به هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و سهامداران ابلاغ و پس از بررسی و مذاکره دوباره به اجرا در می‌آید.

مجتمع شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور، در زمینی با وسعت ۳/۸ کیلومتر مربع، در حاشیه شهر اهواز واقع است.

با اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان، تولید در این شرکت فولادی، ظرفیت تولید این شرکت به ۵/۲ میلیون تن در سال خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خوزستان

عناوین برگزیده