تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۳۵۲۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت:

بیش‌از ۹۵ میلیون دلار کالا از سیستان و بلوچستان صادر شد

‌می‌متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تجار و بازرگانان این استان در هفت ماهه سال جاری بیش‌از ۹۵ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان صادر کردند.

به گزارش می‌متالز، محمد رفیع سلطانزاده روز دوشنبه، اظهار داشت: مجموع صادرات انجام شده به وسیله تجار و بازرگانان استان از گمرکات و بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان طی مدت زمان هفت ماهه امسال ۹۵ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۲۵ دلار به وزن ۴۹۶هزار و ۸۲۲ تن بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت اقلامی از جمله مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گاز، گوگرد، خرما و صیفی‌جات، پودرماشین لباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشور‌ها صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در آمار میزان صادرات اعلام شده، این میزان صادرات از منطقه آزاد چابهار در نظر گرفته نشده است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل (اگزیم نیوز)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد