به گزارش میمتالز، بانک ایران زمین، بهمنظور تکمیل کادر اداری مورد نیاز خود، در حوزه امور انفورماتیک در واحد ستادی ادارات مرکزی، در استان تهران دعوت به همکاری میکند.
به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین متقاضیان باید از تاریخ ۱۷ تا ۲۷آبان ۱۴۰۰ به سایت بانک ایران زمین مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.
دریافت کد ملی و ایمیل معتبر
ثبت اطلاعات شناسنامه ای، تماسی و دریافت فایلهای ضمیمه
ثبت اطلاعات تحصیلی
ثبت اطلاعات دورههای آموزشی
ثبت اطلاعات زبان خارجه
ثبت اطلاعات سوابق کاری
پایان ثبت نام و دریافت کد رهگیری
• فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
• فایل اسکن شده کارت ملی
• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
• فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده
مدرک لیسانس نیز الزامی است)
• فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه (برای آقایان)
• فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
• فایل رزومه
منبع: تجارت نیوز