تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۶۴۱
کد خبر: ۲۳۵۵۴۲
سرویس خبر : صنایع کوچک
۹۵ درصد از درآمد‌های شیشه همدان در مهرماه متعلق به بازار داخلی بود؛

افزایش درآمد سالانه "کهمدا" از فروش صادراتی

‌می‌متالز - شیشه همدان در مهرماه ۵.۱۸۴ تن از محصول «انواع ظروف شیشه‌ای بطر و جار» فروش داشته که نرخ فروش این محصول در بازار داخلی در ازای هر تن ۹.۶۷۵ میلیون تومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت شیشه همدان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد شناسایی‌شده خود را طی دوره یک ماهه بالغ‌بر ۴۸۶ میلیارد ریال گزارش‌کرده که این درآمد بدست آمده از فروش محصولات در ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل شده، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درامد‌های تجمیعی این شرکت برابر با ۲.۱۸۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

همان‌طور که گفته درآمد‌های شیشه همدان در مهرماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده، بیشترین درآمد به‌دست‌آمده این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی شکل‌گرفته که ۹۵ درصد از کل فروش را در اختیار داشته است.

شرکت شیشه همدان از ابتدای سال جاری تا انتهای مهرماه موفق به کسب درآمد ۹۴ میلیارد ریالی از بازار صادراتی شده که ۳۹ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته به همراه داشته، بیشترین درآمد که از فروش محصولات طی ۷ ماهه گذشته در بازار صادراتی حاصل‌شده مربوط به خردادماه بوده ۴۵ میلیارد ریال فروش داشته است.

افزایش درآمد سالانه

میزان درآمد "کهمدا" تا مهرماه ۱۴۰۰

افزایش درآمد سالانه

بر اساس این گزارش، درآمدی که "کهمدا" در مهرماه به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته و درآمدی که طی ۷ ماهه گذشته به دست آورده نیز رشد ۲۹ درصدی را به دنبال داشته، لازم به ذکر است درآمدی که شیشه همدان ارائه کرده در مقایسه با ماه گذشته ۲۴ درصد اُفت درآمد را در پی داشته است.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرکت "کهمدا" در مقایسه با سال گذشته، در تمام ماه‌های پشت سر گذاشته‌شده با افزایش درآمد مواجه بوده اما؛ در مهرماه سال جاری با کاهش درآمد ماهانه نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده و نقطه عطف این شرکت در شهریورماه سال جاری بوده که بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده را به همراه داشته است.

شیشه همدان در مهرماه ۵.۱۸۴ تن از محصول «انواع ظروف شیشه‌ای بطر و جار» فروش داشته که نرخ فروش این محصول در بازار داخلی در ازای هر تن ۹.۶۷۵ میلیون تومان بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده