در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، طی حکمی محمد هادی عاصمی به سرپرستی شرکت حفاری شمال منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.

منبع: بورس امروز