تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۲۳۵۸۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رشد درآمد ۵۵درصد سالانه کوره‌های این فولادساز را گرم کرد؛

۲۵،۴ تن فروش ماهانه توسط "ارفع"

‌می‌متالز - درآمدی که "ارفع" در مهرماه به دست آورده از فروش «شمش فولادی» با ۳.۳۴۹ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش این محصول ۱۳،۱ میلیون تومان گزارش‌شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۳،۳۴۹ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه این شرکت فولادی به میزان ۴۷،۵۱۲ میلیارد ریال ارائه‌شده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۱۲ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

۲۵،۴ تن فروش ماهانه توسط

درآمد‌های شناسایی‌شده آهن و فولاد ارفع

۲۵،۴ تن فروش ماهانه توسط

بر پایه این گزارش، شرکت آهن و فولاد ارفع درآمدی که از فروش محصولات طی ۷ ماهه گذشته گزارش کرده با افزایش ۵۵ درصدی روبه‌رو بوده، درآمدی که "ارفع" در مهرماه به دست آورده از فروش «شمش فولادی» با ۳.۳۴۹ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش این محصول ۱۳،۱ میلیون تومان گزارش‌شده است.

متوسط تولید ماهانه شمش آهن و فولاد ارفع در فصل بهار عدد عالی ۷۷ هزار تنی ثبت شد، "ارفع" در تابستان متوسط تولید ۳۵ هزار تنی را ثبت کرد و در مهر به ماه‌های خوب خود برگشته و توانست ۷۲ هزار تن شمش تولید کند.

مقدار فروش محصولات شرکت "ارفع"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان مهرماه سال جاری فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲۵،۴۵۹ تن اعلام کرده که تماماً در بازار داخلی به فروش رسیده، مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۳۶۶،۷۰۳ تن اعلام‌شده که بیشترین مقدار فروش محصول را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم که ۶۴ درصد فروش سالانه را به خود اختصاص داده است.

شرکت در مهرماه سال جاری ۲۵ هزار تن شمش فولادی فروخت که این رقم در فصل بهار میانگین ۴۶ هزار تن ثبت‌شده بود و در تابستان متوسط ماهانه ۶۷ هزار تن محصول به فروش رسانده بود که در مهرماه به دلیل عدم فروش صادراتی، نتوانست آن ارقام را تکرار کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده