تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۳۶۲۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

درآمد «فخوز» به ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه امسال موفق شد ۲۳۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان با گذر از بحران قطعی برق در صنعت فولاد توانست در مهر ماه عملکرد خوبی به ویژه در حوزه تولید بر جای بگذارد و رکورد‌های درخشانی را در زمینه تولید روزانه و ماهانه آهن اسفنجی و اسلب به ثبت برساند.

رشد ۱۳ درصدی تولید اسلب

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال ۱۴۰۰، ۷۶۵ هزار و ۵۷ بیلت و بلوم تولید کند. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانست یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۳۰ تن بیلت و بلوم تولید کرد.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری، ۹۷۹ هزار و ۸۴۸ تن اسلب تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با رشد ۱۳ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۸۶۲ هزار و ۳۹ تن اسلب تولید کرده بود.

در شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه سال ۱۴۰۰، سه میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۳ تن گندله تولید شد. این شرکت در هفت ماه سال قبل، سه میلیون و ۶۶۲ هزار و ۳۰۵ تن گندله تولید کرده بود.

«فخوز» در هفت ماه امسال توانست یک میلیون و ۹۱۴ هزار و ۵۶۴ تن آهن اسفنجی تولید کند. این شرکت در هفت ماه سال قبل، دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۵۱۵ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۲۳ تن رسید. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود دو میلیون و ۲۷۶ هزار و ۳۶۹ تن محصول تولید کند.

درآمد «فخوز» به ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید

رشد ۴ درصدی فروش اسلب «فخوز»

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه امسال، ۴۰۰ هزار و ۵۱۱ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ موفق شده بود ۷۹۴ هزار و چهار تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی بفروشد.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری، ۲۸۶ هزار و ۳۷۳ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخت. این شرکت در هفت ماه سال پیش، ۵۶۴ هزار و ۵۷ تن اسلب را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

مجموع فروش داخلی محصولات فولای فولاد خوزستان طی هفت ماه سال ۱۴۰۰، به ۶۸۶ هزار و ۸۸۴ تن رسید. این شرکت طی هفت ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۶۱ تن محصول فولادی در بازار‌های داخلی به فروش برساند.

شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال جاری توانست ۲۵ هزار و ۱۲۳ تن آهن اسفنجی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، یک هزار و ۷۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش دو هزار و ۱۳۸ تن آهن اسفنجی فروخته بود.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی هفت ماه امسال به ۴۱ هزار و ۴۳۹ تن رسید. این شرکت ۲۵۴ هزار و ۲۱۶ تن گندله را طی هفت ماه سال پیش در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه سال ۱۴۰۰ موفق به فروش ۴۰۴ هزار و ۵۸۳ تن بیلت و بلوم در بازار‌های صادراتی شد. فولاد خوزستان در هفت ماه سال قبل توانسته بود ۶۱۹ هزار و ۲۱۲ تن بیلت و بلوم را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری، ۵۷۰ هزار و ۵۰۹ تن اسلب را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹، ۲۵۸ هزار و ۴۰۰ تن اسلب صادر کرده بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۰ به ۹۹۲ هزار و ۷۴۱ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته توانسته بود ۸۸۳ هزار و ۴۷۸ تن محصول را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال جاری ۸۰۵ هزار و ۹۴ تن بلوم و بیلت در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود در مجموع یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۱۶ تن بلوم و بیلت بفروشد.

«فخوز» موفق شده بود در هفت ماه سال جاری ۸۵۶ هزار و ۸۸۲ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۸۲۲ هزار و ۴۵۷ تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۷۶ تن رسید. این شرکت در هفت ماه سال گذشته توانسته بود دو میلیون و ۲۳۵ هزار و ۶۷۳ تن محصول فولادی بفروشد.

درآمد «فخوز» به ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید

رشد ۳۷۹ درصدی درآمد حاصل از صادرات اسلب

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت فولاد خوزستان توانسته است در هفت ماه سال ۱۴۰۰ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی ۴۹ هزار و ۹۲۰ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال درآمد کسب کند. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود از فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۵۰ هزار و ۴۳۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال درآمد به دست آورد.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری، از فروش اسلب در بازار داخلی به ۴۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال درآمد رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۶ درصد رشد داشته است. این شرکت در هفت ماه سال گذشته، ۳۶ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال اسلب در بازار داخلی فروخته بود.

فولاد خوزستان در هفت ماه امسال از فروش گندله در بازار‌های داخلی یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال درآمد کسب کرد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش، سه هزار و ۲۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی گندله به دست آورده بود.

«فخوز» از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی هفت ماه سال جاری، دو هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، چهار هزار و ۴۶۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه سال پیش توانسته بود ۴۵ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی حاصل کند.

مجموع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی هفت ماه سال ۱۴۰۰ به ۹۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به سال پیش، ۱۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۹۰ هزار و ۲۱۶ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال درآمد از فروش داخلی محصولات خود داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان طی هفت ماه امسال موفق به کسب درآمد ۴۹ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال از محل صادرات بیلت و بلوم شده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۵ درصد افزایش یافته است. فولاد خوزستاناین شرکت طی هفت ماه سال گذشته، درآمد ۴۲ هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریالی از صادرات بیلت و بلوم به دست آورده بود.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری موفق شد ۸۳ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال از فروش اسلب در بازار‌های صادراتی درآمد داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، بیانگر ۳۷۹ درصد رشد است. این شرکت در هفت ماه سال قبل توانسته بود ۱۷ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال اسلب در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

همچنین فولاد خوزستان یک هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال درآمد از صادرات آهن اسفنجی در هفت ماه امسال داشت. ضمن اینکه این شرکت توانسته بود از صادرات ورق در هفت ماه سال گذشته ۴۱۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال درآمد کسب کند.

شرکت فولاد خوزستان توانست در هفت ماه سال ۱۴۰۰، ۱۳۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات فولادی داشته باشد که در مقایسه با سال پیش حاکی از رشد ۱۲۱ درصدی است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹، ۶۰ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال درآمد از صادرات کسب کرده بود.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و صادراتی طی هفت ماه سال جاری به ۹۹ هزار و ۲۶۳ میلیارد و پنج میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۶ درصد افزایش یافته است. این شرکت توانسته بود در هفت ماه سال قبل ۹۳ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از فروش بیلت و بلوم درآمد داشته باشد.

«فخوز» در هفت ماه سال جاری توانست ۱۲۹ هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۱۳۹ درصد رشد دارد. فولاد خوزستان در هفت ماه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۱۲۴ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش داخلی و صادراتی فولاد خوزستان در هفت ماه سال ۱۴۰۰ به ۲۳۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان‌دهنده ۵۵ درصد رشد است. این شرکت در هفت ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۵۰ هزار و ۷۲۷ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

درآمد «فخوز» به ۲۳ هزار میلیارد تومان رسید

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده