تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۳۶۳۴۸
حسینی‌کیا نشست مشترک کمیسیون صنایع با وزیر ارتباطات را تشریح کرد:

تاکید اعضای کمیسیون بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست مشترک کمیسیون متبوعش با وزیر ارتباطات، گفت: توسعه تلفن ثابت و اینترنت در مناطق روستایی، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک از تاکیدات اعضا در این جلسه بود.

به گزارش می‌متالز، سیدجواد حسینی کیا در تشریح بازدید امروز (سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) کمیسیون صنایع و معادن از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در این نشست محور‌های مختلفی از جمله تاکید بر توسعه تلفن ثابت و اینترنت در مناطق روستایی و تقویت امنیت داده‌ها مطرح شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، توسعه فیبر نوری در کشور و راه‌اندازی دولت الکترونیک از دیگر محور‌های موردتاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش کلیدی در راه اندازی دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات دارد که باید برای اجرای این موضوعات برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در نشست امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی گزارشی از برنامه‌های آینده این وزارتخانه ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده