تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۳۷۳۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درجا زدن درآمد‌های این سیمان‌ساز به ۲ ماه رسید؛

سیمان مازندران و خاطراتی که تکرار نمی‌شود

‌می‌متالز - «سیمان تیپ ۲» نیز در معاملات هفته منتهی به ۵ آذرماه با حجم تقاضای ۴۹ هزار و ۲۸۰ تنی بود اما؛ ۳۰ هزار تن مجموع معامله برای این شرکت به ثبت رسید تا درآمدزایی ۱۴ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومانی را کسب کرده باشد.

به گزارش می‌متالز، سیمان مازندران آذرماه را با روند نزولی آغاز کرد و با مقایسه درآمد‌های هفتگی می‌توان به کاهش ۵۲۱ میلیون تومانی این شرکت در معاملات این هفته بورس کالا اشاره داشت.

سیمان مازندران از مجموع ۳۵ هزار تن توانست درآمدی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان کسب کند.

سیمان مازندران همچون هفته‌های گذشته با عرضه «سیمان تیپ ۲» به رینگ معاملات نقره‌ای بازارسرمایه وارد شد و مطاق هفته‌های گذشته، حجم تقاضای مشتریان برای خرید از این شرکت سیمانی، فراتر از عرضه‌ها بود.

سیمان مازندران و خاطراتی که تکرار نمی‌شود

«سیمان تیپ ۲» نیز در معاملات هفته منتهی به ۵ آذرماه با حجم تقاضای ۴۹ هزار و ۲۸۰ تنی بود اما؛ ۳۰ هزار تن مجموع معامله برای این شرکت به ثبت رسید تا درآمدزایی ۱۴ میلیارد و ۵۷۱ میلیون تومانی را کسب کرده باشد.

از سوی دیگر، عرضه سیمان مرکب نیز در سبدکالایی این شرکت طی هفته گذشته دیده شد و با وجود تقاضای بالای ۴ هزارتنی اما؛ سطح عرضه‌ها فراتر از ۲ هزارتن نرفت و درآمد این شرکت در این بخش به ۱ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان رسید.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده