تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۳۷۳۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
«انواع گرید دوده» پرفروش‌ترین محصول دوده صنعتی پارس در آبان ماه؛

"شدوص" برای صادرات نیسان آبی کرایه کرد

‌می‌متالز - درآمد‌های این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده و مشاهده می‌کنیم که عمده‌ترین درآمد‌های این شرکت در بازار داخلی با ۵۷۶ میلیارد ریال شکل‌گرفت.

به گزارش می‌متالز، شرکت دوده صنعتی پارس در آبان ماه سال جاری درآمد عملیاتی خود طی این دوره یک ماهه را بالغ‌بر ۵۸۱ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز میزان درآمد شناسایی‌شده طی ۸ ماهه گذشته را برابر با ۵،۱۳۲ میلیارد ریال اعلام کرده است.

درآمد‌های این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده و مشاهده می‌کنیم که عمده‌ترین درآمد‌های این شرکت در بازار داخلی با ۵۷۶ میلیارد ریال شکل‌گرفته، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز ۲۳۹ میلیارد ریال از درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی‌شده است.

درآمد‌های شناسایی‌شده شدوص تا آبان ماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، درآمد حاصل‌شده دوده صنعتی پارس در آبان ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با کاهش ۲۵ درصدی روبه‌رو بوده که پایانی بر روند صعودی درآمد‌ها بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۰۶ درصد رشد را به همراه داشت و این افزایش درآمد بی‌جهت با افزایش نرخ ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته نیست.

بیشترین درآمدی که دوده صنعتی پارس در آبان ماه توانسته به ثبت برساند مربوط به فروش محصول «انواع گرید دوده» با ۵۲۶ میلیارد ریال بوده که تماماً در بازار داخلی به فروش رسیده و پس‌ازآن دوده صادراتی با ۴ میلیارد ریال قرار داشت، شرکت دوده صنعتی پارس در آبان ماه موفق به فروش ۲،۱۷۴ تن «انواع گرید دوده» و ۱۹ کیلوگرم «دوده صادراتی» شده، محصول «انواع گرید دوده» از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰،۲۴۷ تن به فروش رفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده