تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۵۶۹
کد خبر: ۲۳۷۳۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
یک مهمان جدید در سبدکالایی قرار گرفت؛

ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست

‌می‌متالز - ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۵۸۴ میلیارد تومان را بدست آورد.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌آهن در آذرماه کوره‌های خود را دوباره سرخ کرد تا بتواند از معاملات بورس‌کالا درآمدزایی مناسبی را داشته باشد و طبق آمار‌های هفتگی که از این شرکت بیرون آمده، رشد ۲۵۹ میلیارد تومانی درآمدزایی را می‌توانیم در این هفته از این شرکت تماشا کنیم.

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۵۸۴ میلیارد تومان را بدست آورد.

ذوب آهن عزم صعود را در آذر محکم بست

ریل بازگشت

ذوب‌آهن اصفهان در هفته منتهی به ۵ آذرماه در ابتدا با حجم عرضه ۲۴۰ تن ریل مشاهده می‌شود که مشتریان تمام این عرضه را از کف انبار‌ها جارو کردند تا شرکت بتواند درآمدزایی در حدود ۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان را بدست آورد.

میلگرد ۱۴ تا ۲۰-A ۳

ذوب‌آهن با عرضه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی این نوع میلگرد گام به رینگ معاملات بازارسرمایه گذاشت و با سفارش‌های ۶،۲ هزارتنی مواجه شد اما؛ در نهایت تمام عرضه‌ها به فروش رسید و درآمد ۳۵ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان درآمد را ثبت کرد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۸ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۹ هزار و ۱۶ تن عرضه اشاره داشت که استقبال مشتریان از این کالا بیش از ۱۰ هزارتن از عرضه‌ها بود و در نهایت مقابل این کالا، درآمدزایی ۱۰۶ میلیارد و ۵۸ میلیون تومانی به ثبت رسیده است.

سبد میلگرد مخلوط

بر پایه این گزارش، ذوب آهن در ادامه عرضه‌ها ۵ هزار و ۲۵۰ تن سبد میلگرد مخلوط را به بورس کالا آورد اما؛ تمام عرضه‌ها را به فروش ختم نکرد بلکه مقابل بخش معاملات این بخش می‌توان رقم ۴ هزار و ۹۰۰ تن معامله را مشاهده کرد؛ درآمد ذوب آهن از این بخش در حدود ۶۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان بود.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش کاملا برخلاف هفته گذشته عمل کرد چراکه از حجم معامله بالایی این سبدمیلگردی برخوردار نبود و تنها ۴۵۰ تن از مجموع ۳ هزارتن عرضه‌ها به فروش رسید؛ میزان درآمدزایی ذوب با توجه به معاملات این بخش تنها ۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان بود و خبری از فروش بالا در این بخش نیست.

سبد میلگرد ساده صنعتی

بر اساس این گزارش، می‌توان در پایان گزارش هفتگی این کالا به «سبد میلگرد ساده صنعتی» اشاره داشت که مهمان جدیدی برای سبدکالایی این شرکت بود؛ ذوب با ۴ نوبت عرضه ۱۰ هزارتنی از این محصول رونمایی کرد، اما؛ تنها دو نوبت معامله در این بخش به ثبت رسیده است.

ذوب آهن با معامله ۲۰ هزارتنی این کالا توانسته ۳۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد را عاید بخش فروش خود کند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده