تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۳۷۵۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش تقاضا در نماد‌های شاخص‌ساز/ بورس امروز را سبز شروع کرد

‌می‌متالز - در حالی که روز گذشته با بورس با افت ۲۷ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد. شاخص کل امروز رشد داشت.

به گززارش می‌متالز، در حالی که روز گذشته با بورس با افت ۲۷ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد. شاخص کل امروز رشد داشت. شاخص کل بورس در آغاز بازار یکشنبه با رشد بیش از ۱۴۰۰ واحدی در کانال یک میلیون ۳۶۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل در حالی ۰٫۱۱ درصد مثبت شد که شاخص هم‌ وزن ۰٫۰۴ درصد منفی است. در حالی که اکثر گروه‌ها در پایان بازار دیروز قرمزپوش بودند، دومین روز از هفته را سبزپوش آغاز به کار کردند. دیروز فولاد در صدر منفی‌های بازار بود، اما امروز با نماد‌های پارس و شستا بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل را در آغاز بازار ثبت کرد.

در معاملات امروز نماد‌های مهم خودرویی همچنان تعلیق هستند و سه گروه شیمیایی، خودرو و اداره بازار‌های مالی برترین گروه‌های صنعتی در آغاز بازار امروز هستند.

همچنین تا این لحظه پارس، پالایش و کمند بیشترین ارزش معامله و خمحور، فاذر و وبملت نیز بیشترین حجم معامله را داشتند. ارزش معاملات در اغاز بازار امروز بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است.

بازار سهام در انتظار مذاکرات وین است. فردا روز سرنوشت‌سازی برای بازار‌های مالی به شمار می‌رود. در حالی که دلار با افزایش نرخ به پیشواز مذاکرات رفته باید دید نتیجه چه خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده