تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۳۷۸۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک نماینده بیمه رازی: بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم

‌می‌متالز - یک نماینده بیمه رازی با اشاره به تاثیر اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بر عملکرد شبکه فروش، گفت: بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم.

به گزارش می‌متالز، نهمین رویداد از برنامه یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی یکی از نماینده‌های حقوقی شبکه فروش بیمه رازی و با حضور بهزاد محمدی- رئیس شعبه رشت و دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.

در این رویداد محمدی- مدیر این نمایندگی حقوقی بیمه رازی، اقدامات ماه‌های گذشته ستاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای پنج چرخش استراتژیک که از سوی مدیرعامل شرکت در ابتدای سال ابلاغ شد، تاثیر قابل توجهی در فرآیند کاری نمایندگان داشت.

او خاطرنشان کرد: از ۱۸ سال گذشته این نمایندگی فعالیت خود را با بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه آغاز کرد و بیمه رازی را با هیچ شرکتی عوض نمی‌کنم.

همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی بیمه رازی اقدامات روابط عمومی در پیشبرد اهداف پنچ چرخش استراتژیک شرکت را تشریح کرد و یادآور شد: رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده و شعبه محوری شرکت اجرایی می‌شود و دغدغه نمایندگان بدون واسطه به مدیریت عامل شرکت منتقل خواهد شد.

گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آن‌ها مطلع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده