تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۵۹۱
کد خبر: ۲۳۸۰۲۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

رقبای خودروی جدید ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در بازار ایران کدامند؟

‌می‌متالز - یکی از جدیدترین محصولات شرکت مدیران خودرو که اخیرا معرفی و رونمایی شد کراس اوور کوچک ام وی ام ایکس ۲۲ پرو است.

به گزارش می‌متالز، از تفاوت‌های ام وی ام x۲۲ پرو با نسخه قبلی می‌توان به تغییرات بنیادین نمای جلوی خودرو و طراحی داشبورد و نیز بکارگیری موتور و گیربکس جدید در آن اشاره کرد.

طراحان این خودرو نمای جلوی MVM X۲۲ پرو را با نگاه به نسل جدید خودرو‌های هیوندای مانند سانتافه و کونا طراحی کرده اند تا این خودرو، شباهتی انکار نشدنی به این خودرو‌ها داشته باشد.

مهمترین تغییرات، مربوط به بخش فنی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو و موتور ۳ سیلندر توربوشارژ جدید آن است، این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد تا MVM X۲۲ Pro با وجود تعداد کمتر سیلندر‌ها و حجم کمتر موتور، توانای حرکتی بهتری از نسل گذشته خود داشته باشد، همچنین انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو نیز توسط گیربکس CVT ۹ سرعته جدید چری انجام خواهد شد.

رقبای خودروی جدید ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در بازار ایران کدامند؟

رقبای این خودرو کدام خودروه هستند؟

این خودرو توسط مدیران خودرو، ۵۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. اگر نگاهی به بازار خودروی کشور داشته باشیم برای این خودرو رقبای مسقیم زیادی را نمی‌توانیم پیدا کنیم.

در این رنج قیمتی یعنی حدود ۵۵۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشورمان، محصولاتی همچون لیفان ایکس ۷۰ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، پیکاپ کاپرا ۲ با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان، سدان فردا ۵۱۱ با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، ساندرو استپ وی اتوماتیک با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، چری آریزو ۵ توربو مدل ۹۹ با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان، چانگاه سی اس ۳۵ با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان، جک اس ۳ اتوماتیک با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان، سدان بسترن بی ۳۰ با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان و ام وی ام ایکس ۳۳ اتوماتیک اسپرت با قیمت ۵۶۵ میلون تومان می‌توان اشاره کرد.

در بین کراس اوور‌ها و شاسی بلند‌های موجود در بازار اگر بخواهیم رقیب مستقیمی برای این خودرو معرفی کنیم شاید بتوان از ساندرو استپ وی یا لیفان ایکس ۷۰ نام برد. البته سطح امکانات و آپشن‌های این خودرو از دو رقیب نامبرده بیشتر است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده