تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۳۸۰۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

بانوان بازوان نهان، اما پرتوان سازمانی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - حمید شجاعی در نشست با بانوان همکار خود در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، ایشان را بازوان نهان و گاه ناپیدا، اما پرتوان و موثر در هر سازمانی خصوصاً در این مجموعه دانست.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای نشست حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با پرسنل بانوی این مجموعه، نقش بانوان در سازمان‌ها را بسیار تعیین کننده توصیف نمود و افزود: ما در تلاشیم در ساختار این شرکت فارغ از بحث جنسیتی به توانمندی‌ها و شایستگی‌های بانوان توجه ویژه نماییم.
در ادامه حمید شجاعی ضمن قدرانی از کوشش‌های بانوان شاغل در این شرکت اظهار داشت: امیدواریم همه‌ی بانوان جامعه همانند همکاران شایسته‌ی ما با الگو قرار دادن اسوه زنان عالم، حضرت زهرای مرضیه (س) دوشادوش مردان برای ارتقای سازندگی کشور همت کنند و بتوانند توانایی‌های خود را در راستای نقش آفرینی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور هرچه بیشتر به اثبات رسانند.
وی با بیان این مطلب که زنان در جامعه‌ی امروز ما نقش ارزنده‌ای در توسعه همه جانبه دارند افزود: بانوان همکار ما با تخصص و تجارب خاص خویش در سیستم راهبردی این شرکت در کنار دیگر پرسنل، با اقدامات مناسب و بموقع و پشتیبانی مطلوب از عملیات و فرآیند تولید می‌توانند نقش موثر و مثبت خود را در چرخه‌ی تولید و بهبود آن نمایان سازند.
مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از حاضرین در نشست خواست با همدلی و همبستگی و با ایجاد روحیه مودت پا به پای دیگر همکاران برای نیل به اهداف و چشم انداز ترسیم شده برای مجموعه کوشا بوده تا در حرکتی جهادی بتوانید در سنگر صنعت استان و کشور نامی نیک از خود بجای بگذاریم.
در پایان همکاران ضمن بیان دغدغه‌های خویش، نقطه نظرات و پیشنهادات خویش در خصوص مسائل جاری شرکت در حوزه‌های مختلف پرداختند.

عناوین برگزیده