تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۳۴۲۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

نظام ارزیابی عملکرد فرآیندی اجتناب ناپذیر در مسیر شگرف دانش مدیریت است

می متالز - مشاوره ارشد در امور اجرایی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری وجود نظام ارزیابی عملکرد را فرآیندی اجتناب ناپذیر در مسیر شگرف دانش مدیریت در دروه کنونی دانست.

به گزارش می‌متالز، در جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه‌ی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مهندس عارفی افزود: رویکرد مجدانه و اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت ورق خودرو درجهت دستیابی به تعالی سازمانی در حوزه صنعت فولاد نیل به اهداف بلند مدت شرکت از جمله تأمین حداکثری نیاز خودروسازان وکسب جایگاهی ویژه در بازار‌های فرامرزی را موجب گردیده است.
وی اظهار داشت: نحوه عملکرد فرآیندی مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مورد ارزیابی تیم کارشناسی شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت تا با این فرآیند این مجموعه‌ی پویا بتواند با شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت خویش در مسیر رشد و بالندگی نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت نموده تا به اهداف عالیه ترسیم شده دست یابد.
مشاور ارشد مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: موفقیت‌های پی در پی این مجموعه در حوزه استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی، نشان از رعایت دقیق الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت دارد و تیم مدیریتی شرکت برنامه کاری خود را مطابق با استاندارد‌های روز دنیا از جمله رعایت الزامات خاص مشتری و استاندارد‌های مدیریت کیفیت از جمله IATF۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ پیش می‌برد و آن را سرلوحه کار خود قرار داده است.
در ادامه این نشست سرپرست تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برنامه ممیزی تیم ارزیاب را تشریح و با ابراز امیدواری از نتایج مثبت بدست آمده از این ارزیابی بر اساس سوابق گذشته این شرکت، خواستار منطبق سازی فرآیند ارزیابی صورت گرفته با برنامه‌ها برای تعالی بخشی سازمانی شد.

عناوین برگزیده