تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۳۸۰۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پیشرو در تولید با تفکر بسیجی و عمل جهادی

‌می‌متالز - مسوولین بسیج کارگری و بسیج مهندسین استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه‌ی بازدید از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، حرکت این شرکت در بحث تولید، با نگاهی بسیجی محور و عملی جهادی خواندند.

به گزارش می‌متالز، جناب سرهنگ گنجی مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و جناب سرهنگ مختاری مسوول بسیج مهندسین استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو بازدید و طی نشستی با مدیرعامل، هیات مدیره و جمعی از مدیران این مجموعه، حضور این شرکت را حضوری جهادی در تولید و اقتصاد کشور برشمردند.

در ابتدای این دیدار حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به میهمانان ترویج فرهنگ بسیج را فریضه شرعی و الهی توصیف نمود و به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی اشاره نمود و آن را ستودنی دانست وافزود:
بسیجیان در تمامی عرصه‌ها و ازجمله بسیجیان شاغل در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازوان پرتوان این واحد صنعتی می‌باشند ویاریگر مدیریت مجموعه در دستیابی به اهداف سازمانی در مسیر رشد و تعالی شرکت هستند.

وی پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام علی (ع) را بهره‌مند از اعضاء با تعهد و تخصص معرفی نمود و تعهد و تخصص را از بارزه‌های مهم کارگران و کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر شمرد.

در ادامه جناب سرهنگ گنجی مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان از حضور در شرکت ورق خودرو ابراز خرسندی نمود و افزود: دستاورد‌هایی را که در نتیجه تدبیر و تلاش و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در جامعه حاصل گردیده موجب دلگرمی نظام مقدس اسلامی می‌باشد.

در بخش دیگر این نشست سرهنگ مختاری مسوول بسیج جامعه مهندسین استان اظهار امیدواری نمود با ارتقاء سطح دانش فنی بسیجیان جامعه شاهد رشد و پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

عناوین برگزیده