تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۲۳۸۴۰۷
سرویس خبر : اجتماعی

اعطای کمک ۱۵ میلیاردی جهت تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم در استان هرمزگان با پیگیری دادستانی

اعطای کمک ۱۵ میلیاردی جهت تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم در استان هرمزگان با پیگیری دادستانی
‌می‌متالز - با پیگیری دادستان بندرعباس، ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم اعطا شد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی شرکت صبا فولاد جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد.

وی اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها مجموعه وظایف و تعهداتی است که بر اساس قانون باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، انجام دهند و به همین منظور مقرر گردیده با همکاری صنایع و شرکت‌های فعال در استان هرمزگان و از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی آنها، بودجه مکفی جهت تهیه یک‌هزار عدد تبلت برای دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان اختصاص یابد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین بودجه برای رفع نیاز‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی، رفع معضلات زیست محیطی، مبارزه با اعتیاد، فقر و بیکاری، کمک به خانواده زندانیان نیازمند، کمک به کودکان کار و کارگران فصلی و سایر مسائل و نیاز‌های اجتماعی از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص برشمرد.

منبع: خبرگزاری میزان

عناوین برگزیده