تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۳۸۴۰۷
سرویس خبر : اجتماعی

اعطای کمک ۱۵ میلیاردی جهت تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم در استان هرمزگان با پیگیری دادستانی

‌می‌متالز - با پیگیری دادستان بندرعباس، ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم اعطا شد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی شرکت صبا فولاد جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد.

وی اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها مجموعه وظایف و تعهداتی است که بر اساس قانون باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، انجام دهند و به همین منظور مقرر گردیده با همکاری صنایع و شرکت‌های فعال در استان هرمزگان و از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی آنها، بودجه مکفی جهت تهیه یک‌هزار عدد تبلت برای دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان اختصاص یابد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین بودجه برای رفع نیاز‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی، رفع معضلات زیست محیطی، مبارزه با اعتیاد، فقر و بیکاری، کمک به خانواده زندانیان نیازمند، کمک به کودکان کار و کارگران فصلی و سایر مسائل و نیاز‌های اجتماعی از محل اعتبارات مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص برشمرد.

منبع: خبرگزاری میزان

عناوین برگزیده