تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۳۹۰۴۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت میرکو خبر داد:

تأمین لاستیک‌های صنعتی مورد نیاز صنایع فولادی توسط شرکت میرکو

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت میرکو با تأکید بر ضرورت پشتیبانی و رفع موانع تولید گفت: شرکت میرکو در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت است و علاوه بر تولید لاستیک‌های صنعتی مورد نیاز صنایع فولادی برای گروه فولاد مبارکه، این قطعات را در صنایع دریایی، معادن، خودروسازی و ... تأمین می‌کند.

به گزارش می‌متالز، بهرام سورانی مدیرعامل شرکت میرکو امروز (۱۵ آذرماه) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو اظهار کرد: شرکت میرکو (وابسته به گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد) در سال ۱۳۶۹ همزمان با احداث شرکت فولاد مبارکه با هدف دستیابی به دانش فنی تولید لاستیک‌های صنعتی مورد نیاز صنایع فولاد تحت لیسانس شرکت تامبورینی ایتالیا تأسیس شد.

وی افزود: این شرکت در زمینه تولید و بازسازی غلطک‌های خطوط ریخته‌گری صنایع فولادی توسعه پیدا کرد و قصد دارد در حوزه صنایع پلیمری در منطقه خلیج فارس ورود پیدا کند.

مدیرعامل شرکت میرکو خاطرنشان کرد: شرکت میرکو در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت است و علاوه بر تولید لاستیک‌های صنعتی مورد نیاز صنایع فولادی برای گروه فولاد مبارکه، این قطعات را در صنایع دریایی، معادن، خودروسازی و ... تأمین می‌کند.

وی در پایان با بیان این که شرکت میرکو تعمیرات و بازسازی غلطک‌های لاستیکی را هم برعهده دارد، اذعان داشت: تعمیر و بازسازی غلطک‌های لاستیکی شرکت فولاد مبارکه، هفت الماس و صنایع مس هم از عمده فعالیت‌های این شرکت است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده